وسط این همه خون های ریخته شده
وسط این همه بدبختی هایی که هر روز بیشتر میشه
وسط این همه سختی و ناامیدی
باز هم آزادی سهم ما نشد رفیق….
…….
وسط این همه خون های ریخته شده
وسط این همه بدبختی هایی که هر روز بیشتر میشه
وسط این همه سختی و ناامیدی
باز هم آزادی سهم ما نشد رفیق….
…….
نشون دادن ساز مشکل داره..اوکی.
اسلحه و کلاش و شلیک کردن وسط اجرای زنده مشکل نداشت..؟
چی هستید شما..؟
۵ هزارتا کامنت از سالها قبل تو تختخواب داشتم
طبق قرارمون جز یه تعداد کمی بقیه تایید نمیشدن.
آخ چقدر بهم چسبید و حالمو عوض کرد خوندنشون
چه امتی داشتم و چقدر دلم تنگ شده براشون
الان که بسته شده همه چی و تختخواب هم فقط با وی پی ان باز میشه
ولی اگه یه زمانی باز شد اینترنت و این پست رو خوندید؛ میخوام از همین بلندی قربوس تک تک امتم بشم….
همین.
……
…
رفیق…
یه چیزی بگو
چی میشه آخرش…؟